Vrijdag 1 mei - Reisverslag uit Winchester, Verenigd Koninkrijk van Loeka Heijden - WaarBenJij.nu Vrijdag 1 mei - Reisverslag uit Winchester, Verenigd Koninkrijk van Loeka Heijden - WaarBenJij.nu

Vrijdag 1 mei

Door: Loeka

Blijf op de hoogte en volg Loeka

02 Mei 2015 | Verenigd Koninkrijk, Winchester

Vandaag had ik mijn laatste dag stage. Een erg rustige dag en ik mocht zelf een beetje beslissen wat ik wel en niet wilde doen. Ik heb wat geknipt en heb nog n paar boeken opgeruimd. Daarna heb ik geholpen met het verhuizen van het kantoor. De dag vloog voorbij en voor ik het wist moest ik doei gaan zeggen tegen alle leuke, lieve mensen die ik deze week mijn collega's heb mogen noemen. Hierna ben ik weer eventjes de stad ingelopen. Heb ik wat tijdschriften gekocht voor de trein naar Londen zondag heb wat rond gelopen in Boots en ben daarna weer terug gelopen naar huis. Hier heb ik thee voor mezelf gezet en al snel kwam Megan ook thuis. We hebben een hele tijd zitten kletsen en daarna had ze pianoles. Na de pianoles zijn Megan Jean en ik naar Sainsbury's gegaan om eten te halen voor vanavond. Ook had Megan flink wat eten nodig voor de aankomende paar dagen sinds ze morgen al heel vroeg vertrekt om te gaan wildkamperen tot maandag. Toen we terugkwamen was het etenstijd. We aten fish and chips gemaakt door Lilly. Na het eten zijn Megan en ik een film gaan kijken en daarna hebben we beneden nog wat tv zitten kijken met z'n alle. Iedereen ging naar bed behalve Lilly en ik, wij hebben nog een tijdje zitten kletsen en nu is het net 12 uur geweest en lig ik weer lekker in mijn bedje. Morgen is alweer mijn laatste dag hier.

  • 02 Mei 2015 - 11:56

    Simone:

    Hey Loek,
    Tot morgen!!
    x

  • 02 Mei 2015 - 12:55

    Oma Nellie:

    nou loeka zo te lezen heb je n mooi stage gehad bij n. gezellig gezin (gelukkig)
    nog n fijn weekend met papa mama enz. in londen
    doe ze de groeten van ons xxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Winchester

Stage Winchester

-

Recente Reisverslagen:

02 Mei 2015

Vrijdag 1 mei

30 April 2015

Donderdag 30 april

29 April 2015

Woensdag 29 april

28 April 2015

Dinsdag 28 April

27 April 2015

Maandag 27 april
Loeka

Actief sinds 12 April 2015
Verslag gelezen: 853
Totaal aantal bezoekers 3244

Voorgaande reizen:

25 April 2015 - 02 Mei 2015

Stage Winchester

Landen bezocht: