Woensdag 29 april - Reisverslag uit Winchester, Verenigd Koninkrijk van Loeka Heijden - WaarBenJij.nu Woensdag 29 april - Reisverslag uit Winchester, Verenigd Koninkrijk van Loeka Heijden - WaarBenJij.nu

Woensdag 29 april

Door: Loeka

Blijf op de hoogte en volg Loeka

29 April 2015 | Verenigd Koninkrijk, Winchester

Dag nummer 3 van mijn stage alweer. Om half negen liep ik weer aan en om 9 uur was ik bij het Discovery Centre. Hier ben ik eerst weer boeken op gaan ruimen wat ondertussen best een beetje saai begint te worden, ik snap niet hoe mensen dit als full time baan kunnen doen. Na een tijdje kreeg ik een ander klusje, ik mocht boeken gaan inleveren. Mensen die er zelf niet toe in staat zijn naar de bibliotheek te komen krijgen hun boeken thuis bezorgd. Deze boeken komen als ze terug gebracht worden allemaal op een grote stapel en moeten zo snel mogelijk ingeleverd worden. Hierna had ik al snel lunchbreak en ik mocht weer boeken opruimen. Al snel kwam Masuyo om me te vertellen dat ze een ander klusje voor me had. Ik moest wat statistieken over typen op Exel. Toen ik hier mee klaar was was het drie uur en zat mijn dag er op. Het was flink aan het regenen dus Jean belde mij of ik misschien een lift naar huis wilde.
Jean moet zaterdag iets voor haar werk doen in Portsmouth dus wij gaan mee om daar de stad te verkennen. Hopelijk is het morgen wat beter weer zodat ik als ik klaar ben nog eventjes de stad in kan.

• 30 April 2015 - 11:32

Marloes :

Nou jij kan geen boek meer zien als je thuiskomt ;-) leuk om te lezen loeka nog veel plezier daar!! xx