Donderdag 30 april - Reisverslag uit Winchester, Verenigd Koninkrijk van Loeka Heijden - WaarBenJij.nu Donderdag 30 april - Reisverslag uit Winchester, Verenigd Koninkrijk van Loeka Heijden - WaarBenJij.nu

Donderdag 30 april

Door: Loeka

Blijf op de hoogte en volg Loeka

30 April 2015 | Verenigd Koninkrijk, Winchester

Vandaag was een heerlijke zonnige dag hier in Winchester. Toen ik aankwam bij het Discovery Centre waren ze al begonnen met de stoelen klaarzetten voor Rhyme Time. Om 9:45 was er een en om 11:00. Er kwamen een hoop kleine kinderen en ouders om mee te doen met de liedjes die gezongen werden. Ik heb de eerste achteraan gezeten en meegekeken ook was het mijn taak de mensen die binnen kwamen te tellen en mensen die later kwamen binnen te laten. De tweede keer ben ik op een gegeven moment mee vooraan gaan staan en heb ik mee gedaan met de liedjes en de dansjes. Na de tweede keer hebben we alle spullen opgeruimd en hadden we lunchpauze. Na de lunchpauze moesten er weer wat spullen geknipt voor de kinderbieb en moest ik wat dingen lamineren. Toen het 3 uur was ben ik doei gaan zeggen tegen alle mensen die op vrijdag niet werken. Ook Masuyo werkt niet morgen dus dit was mijn laatste dag met haar. Morgen zal Debbie het van haar overnemen en mij een beetje begeleiden. Wat niet echt meer nodig is sinds ik ondertussen mijn eigen weg wel kan vinden. Morgen gaan ze het kantoor verhuizen naar een andere ruimte en zal ik flink wat moeten sjouwen.
Na mijn dag bij de bieb ben ik naar de rivier gelopen en via de kathedraal nog even de stad in. Daarna terug naar huis gelopen. Hier een hele tijd met Megan zitten kletsen en plannen gemaakt voor morgenavond.
Daarna hebben we 'spagbol' op Davids naam voor spaghetti bolognese. Daarna nog even flink zitten natafelen en nu in bed dit aan het schrijven. We gaan dadelijk vast een aflevering van Miranda, een echte Engelse komedieserie, kijken en dan is het morgen alweer vrijdag.

  • 30 April 2015 - 21:01

    Oma Ria:

    Super Loek.
    Het klinkt allemaal erg leuk. Je was laat met je blog van vandaag. Ik dacht je hebt de stad leeg gekocht.
    Of is het allemaal erg duur. Het einde is al weer in zicht en je bent een ervaring rijker.
    Is zo n engels gezin erg veel anders? xxx

  • 30 April 2015 - 21:02

    Simone:

    Time flies! Morgen alweer je laatste dag...nog veel plezier ook met alle leuke plannen voor morgenavond en zaterdag

  • 30 April 2015 - 23:29

    Annemieke:

    Hi Loek, finally reading your blogs. Leuk joh. Fijn dat je het naar je zin hebt daar. Maar een carrière in de bieb zit er niet echt in lees ik al ;) Wel heel leuk dat je ook mocht voorlezen enzo. Dat zullen je docenten ook wel zien zitten. Geniet nog even van je avontuur en dan van London! Miek (en mannen)

  • 01 Mei 2015 - 11:03

    Jolanda:

    Ha Loek,

    Super leuk om je verslagjes te lezen! Wat een avontuur! Vind je echt stoer! Geniet er nog even van en dan op naar Londen.

    Liefs Jolanda en de mannen :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Winchester

Stage Winchester

-

Recente Reisverslagen:

02 Mei 2015

Vrijdag 1 mei

30 April 2015

Donderdag 30 april

29 April 2015

Woensdag 29 april

28 April 2015

Dinsdag 28 April

27 April 2015

Maandag 27 april
Loeka

Actief sinds 12 April 2015
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 3235

Voorgaande reizen:

25 April 2015 - 02 Mei 2015

Stage Winchester

Landen bezocht: