Maandag 27 april - Reisverslag uit Winchester, Verenigd Koninkrijk van Loeka Heijden - WaarBenJij.nu Maandag 27 april - Reisverslag uit Winchester, Verenigd Koninkrijk van Loeka Heijden - WaarBenJij.nu

Maandag 27 april

Door: Loeka

Blijf op de hoogte en volg Loeka

27 April 2015 | Verenigd Koninkrijk, Winchester

Net terug van mijn eerste dag stage lopen bij het Discovery Centre. Winchester Discovery Centre is een grote bibliotheek in Winchester met een café, een preformance hall, een expositie etc. Vanochtend moest ik er om 9 uur zijn. Het is een half uurtje lopen vanaf het huis van David en Jean dus om half negen ben ik samen met Lilly, de oudste die een stukje verder op naar college gaat, naar het Discovery Centre gelopen. Daar mocht ik achterom naar binnen van daaruit naar de staffroom boven waar ik om te beginnen een paar toetsen moest maken over onder andere de brandveiligheid. Ook kreeg ik mijn eigen kluisje en pasje waarmee ik overal naar binnen kan. Hierna hadden we teabreak om ongeveer 10 uur. Na de teabreak ging ik met Lauren mee naar de kinderbibliotheek hier moest ik boeken in kasten gaan zetten hier ben ik aardig wat tijd zoet geweest. Om 12 uur hadden we een uur lang lunchpauze. Na de lunch pauze moest ik wat dingetjes gaan uitknippen voor de kinderbibliotheek. Toen ik hiermee klaar was was het bijna drie uur en zat mijn dag erop. Hierna ben ik teruggelopen via de starbucks weer naar huis. Wonder boven wonder wist ik de weg helemaal zelf en ben ik niet verdwaald. Nu even op bed liggen en niet zoveel doen. Vanavond maakt David couscous en zal het wel weer een lekker avondje bankhangen worden.


  • 02 Mei 2015 - 12:28

    Oma Nellie:

    he de bekende Starbucks wel lekker daar de koffie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Winchester

Stage Winchester

-

Recente Reisverslagen:

02 Mei 2015

Vrijdag 1 mei

30 April 2015

Donderdag 30 april

29 April 2015

Woensdag 29 april

28 April 2015

Dinsdag 28 April

27 April 2015

Maandag 27 april
Loeka

Actief sinds 12 April 2015
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 3236

Voorgaande reizen:

25 April 2015 - 02 Mei 2015

Stage Winchester

Landen bezocht: