Zondag 26 april - Reisverslag uit Winchester, Verenigd Koninkrijk van Loeka Heijden - WaarBenJij.nu Zondag 26 april - Reisverslag uit Winchester, Verenigd Koninkrijk van Loeka Heijden - WaarBenJij.nu

Zondag 26 april

Door: Loeka van der Heijden

Blijf op de hoogte en volg Loeka

26 April 2015 | Verenigd Koninkrijk, Winchester

Gister om half zes 's avonds ben ik aangekomen op vliegveld Southampton, waar ik werd opgehaald door David en Carys. Het was hierna nog 20 minuutjes in de auto. Hier heb ik de rest van de familie ontmoet, Jean, Lilly en Megan. Meteen na het arriveren ben ik meegegaan naar een verjaardag, een vriend van David en Jean werd 50. Het was erg gezellig, we hebben heerlijke curry gegeten, gedanst en rond een uur waren we weer thuis. Hierna ben ik als een blok in slaap gevallen want ik was erg moe door de reis.
Vanochtend kwam ik dan ook pas laat uit mijn bed. Om half elf ben ik me gaan klaarmaken en hebben we pancakes gegeten. Hierna zijn we naar het Winchester Discovery Centre geweest waar ik Masuyo ,mijn begeleidster hier, heb ontmoet. We hebben het gehad over wat ik precies ga doen deze aankomende week en daarna zijn we even door het Discovery Centre gelopen. Daarna zijn Jean, David, Carys en ik nog even door Winchester gelopen en zo een echte Engelse sunday roast als lunch.

  • 26 April 2015 - 16:23

    Simone:

    Hey Loek, leuk joh! Lekker genieten daar! xxx

  • 26 April 2015 - 16:27

    Oma Ria:

    Fijn dat je een leuke familie hebt getroffen. Ik blijf je volgen. Geniet van deze leuke contacten.
    Een dikke kus.

  • 26 April 2015 - 16:50

    Roland:

    Leuk om je via dez blog te volgen. Als je zo doorgaat vliegt de week om.
    Dus geniet van elk moment. Maar dat zal wel lukken als ik de eerste berichten moet geloven.
    xxx

  • 27 April 2015 - 11:32

    Marloes & Leon:

    Hee Loek,

    Leuk om je zo te volgen en heel veel plezier toegewenst!
    Liefs van je allerleukste tante en oom xxx ;-)

  • 28 April 2015 - 00:26

    Fleur Megens:

    Hee loek, veel plezier meisje. Kusje Jacey en Fleur

  • 02 Mei 2015 - 12:25

    Oma Nellie:

    hoi fijn dat je goed aangekomen bent kusjes ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Winchester

Stage Winchester

-

Recente Reisverslagen:

02 Mei 2015

Vrijdag 1 mei

30 April 2015

Donderdag 30 april

29 April 2015

Woensdag 29 april

28 April 2015

Dinsdag 28 April

27 April 2015

Maandag 27 april
Loeka

Actief sinds 12 April 2015
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 3234

Voorgaande reizen:

25 April 2015 - 02 Mei 2015

Stage Winchester

Landen bezocht: